Afbeelding
Foto: Angela van Erven

Volle zaal bij afscheid van wethouders in MFC De Marke

Algemeen

HATTEM – Onder grote belangstelling is afscheid genomen van de wethouders Tjitske Siderius, Koen Castelein en Margriet Brouwer. Na vier jaar deel te hebben uitgemaakt van het college van burgemeester en wethouders sloten zij hun bestuurlijke periode af tijdens een bijeenkomst in MFC De Marke.

De afscheidsreceptie werd druk bezocht door inwoners, vertegenwoordigers van diverse organisaties, collega’s en andere betrokkenen uit de Hattemer samenleving. Onder het genot van een hapje en een drankje en met muzikale omlijsting werd stilgestaan bij de inzet van de drie wethouders in de afgelopen bestuursperiode.

Burgemeester Marleen Sanderse sprak de scheidende wethouders toe en bedankte hen voor hun bijdrage aan de gemeente Hattem.

Lees verder in de krant van volgende week.

Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie